وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

تجاوز به زن آمریکایی و ضرب و شتم وی در عراق

15 فروردین 1392 840 بازدید 0 دیدگاه

جالب اينجا است كه خانم جونز در يكي از بيغوله‌ها يا بيابان‌هاي عراق مشغول به فعاليت نبوده، بلكه اين اتفاق ناگوار براي وي در وسط شهر بغداد، پايتخت عراق رخ داده است!

تجاوز به زن آمریکایی و ضرب و شتم وی در عراق

اردبیل نیوز: روزنامه انگلیسی دیلی‌میل نوشت: بالاخره پس از شش سال، انتظار یک کارمند زن آمریکایی که برای یکی از پیمان‌کاران امنیتی آمریکایی در عراق مشغول به خدمت بود، برای پیگرد عاملان تجاوزی فجیع و شنیع، به سر رسید.

به گزارش رسانه ایران و به نقل از جهان، «جمی لی جونز» (Jamie Leigh Jones) نام یک زن آمریکایی است که تقریبا شش سال قبل توسط همکاران خود در شرکت “کی‌بی‌آر”، از پیمانکاران امنیتی پنتاگون و

وی اکنون از مسئولین شرکت هالیبرتون و یکی از آتش‌نشانان شرکت کی‌بی‌آر که به گفته او، به وی تجاوز کرده است شکایت کرده و این شکایت به مرحله پیگیری رسیده است.

همکار شرکت معروف هالیبرتون مورد تجاوزی فجیع قرار گرفت.

وی ادعا کرده است که او تنها یکی از کارکنان اداری زن این شرکت بوده که توسط همکارانش مورد تجاوز قرار گرفته است و نمونه‌هایی چون او بسیارند.

جالب اینجا است که خانم جونز در یکی از بیغوله‌ها یا بیابان‌های عراق مشغول به فعالیت نبوده، بلکه این اتفاق ناگوار برای وی در وسط شهر بغداد، پایتخت عراق رخ داده است!

شدت تجاوز به این زن ۲۶ ساله آمریکایی به حدی بوده است وی تا مدت‌ها از آسیب‌های جسمانی ناشی از این تجاوز رنج برده است.

از نکات مهمی که گزارش روزنامه دیلی‌میل به آن اشاره دارد، برخورد مسئولین شرکت مزبور با جونز پس از آن است که وی، تعرض به خود را به آنها گزارش می‌دهد. این مسئولین نه تنها عاملین اقدام شنیع فوق‌الذکر را مجازات نکرده‌اند، بلکه خانم جونز را مدتی حبس کرده و تلفن وی را نیز ضبط کرده‌اند.

وی اکنون از مسئولین شرکت هالیبرتون و یکی از آتش‌نشانان شرکت کی‌بی‌آر که به گفته او، به وی تجاوز کرده است شکایت کرده و این شکایت به مرحله پیگیری رسیده است.

جونز تنها یک نمونه است که شش سال است در انتظار مجازات عاملین تجاوز به خود به سر می‌برد.

0 ستاره توسط 0 نفر

دیدگاه خود را بگذارید

کد امنیتی رفرش
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود