وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

گشتي در "كوآنتوم درياها" ، مجلل ترين كشتي تفريحي دنيا+ تصاوير

1 اردیبهشت 1392 617 بازدید 1 دیدگاه

كشتي تفريحي «كوآنتوم درياها» از زمستان سال 2014 با ترك بندر «كيپ ليبرتي» در نيوجرسي پذيراي مسافران خواهد بود.

گشتي در

در اين كشتي تفريحي ، سورپرايزهاي بسياري در انتظار مسافران است . اين كشتي بزرگتر ، بلندتر ، وسيع تر از ديگر كشتي هاي تفريحي موجود در دنياست.

در عرشه اين كشتي يك اتاقك كاملا شيشه اي و متحرک وجود دارد که  مسافران از داخل آن مي توانند 90 متر بالاتر از سطح دريا و اطراف كشتي را تماشا کنند.

همچنين در مجموعه ورزشي - تفريحي اين كشتي مسافران مي توانند از ماشين هاي برقي استفاده كنند . در اين مجموعه ، زمين اسكيت ، مدرسه سيرك و يك زمين بسكتبال نيز وجود دارد.

در بخش ديگري از عرشه اين كشتي غول پيكر بخشي وجود دارد كه مسافران مي توانند لذت سقوط آزاد را تجربه كنند ، اما با اين تفاوت كه در منطقه اي محدود و بسته كه كاملا ايمن سازي شده است.

اين كشتي گنجايش 4180 مسافر را دارد كه قيمت اقامت در كابين ها و سوئيت هاي آن متفاوت است. در برخي از سوئيت هاي آن بالكن هاي رو به دريا وجود دارد.

در بالاترين طبقه عرشه اين كوآنتوم مسافران بزرگسال مي توانند از سولاريوم و استخر روباز استفاده كنند .

در كنار اين مجموعه ، صخره مصنوعي براي علاقمندان تعبيه شده است. اندكي جلوتر امكان موج سواري و استفاده از پارك آبي نيز وجود دارد. علاوه بر اينكه براي كودكان نيز برنامه هاي ويژه اي در نظر گرفته شده است.

لابي چند منظوره با منظره دريا نيز از جمله امكانات اين كشتي است.

در بخش ديگري از اين كشتي ، آكروبات هوايي و ديگر برنامه هاي هنري به نمايش در مي آيد . تكنولوژي پيشرفته موجود در اين کشتي امكان تماشاي نمايش ها را بصورت ويدئوي چند بعدي فراهم مي كند.

منبع: صد خبر

0 ستاره توسط 0 نفر

دیدگاه خود را بگذارید

کد امنیتی رفرش
  • سما مهمان 1392/05/20

    هیچ کدوم از عکسا باز نشد ؟

به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود