وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

پیشنهادهای نوروزی کمند امیرسلیمانی برای سال جدید!+عکس

13 اسفند 1392 426 بازدید 0 دیدگاه

کمند امیرسلیمانی: همیشه در خانه ما مرسوم بوده که لحظه تحویل سال همه خانواده دور هم گرد سفره هفت سین به استقبال بهار برویم.

پیشنهادهای نوروزی کمند امیرسلیمانی برای سال جدید!+عکس

کمند امیرسلیمانی: همیشه در خانه ما مرسوم بوده که لحظه تحویل سال همه خانواده دور هم گرد سفره هفت سین به استقبال بهار برویم.
 
کمند امیرسلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگویی با تبریک سال نو و اهمیت سنن و آیین‌های نوروزی گفت: اتفاقاً چند روز پیش با دوستانم بحثی درباره اهمیت سنن و آیین‌های نوروزی داشتم و با توجه به پایبندی مادرم به این سنن، من نیز بالطبع مقید به این اصول هستم.

این بازیگر در ادامه به برخی از سنت‌های نوروزی اشاره و تصریح کرد: همیشه در خانه ما مرسوم بوده که لحظه تحویل سال همه خانواده دور هم گرد سفره هفت سین به استقبال بهار برویم. طبخ غذاهای سنتی مانند سبزی پلو با ماهی و خوردن آن در روز اول عید از رسومی است که خانواده‌ام به آن پایبند بوده و من نیز از کودکی با این رسوم بزرگ شده‌ام و دقیق نمی‌دانم بر حسب عادت یا بر اساس اصرار بر حفظ سنت‌های کهن است که من نیز این اصول و رسوم را رعایت می‌کنم، البته چند سالی است که از سنت دید و بازدید نوروزی استعفا داده و تا اندازه‌ای صرف نظر کرده‌ام.

 

als آلودگی هوا سعید امیرسلیمانی را به اتاق عمل کشاند +تصویر

 

امیرسلیمانی درباره نقش آیین‌های نوروزی به ویژه دید و بازدیدهای نوروزی در تحکیم روابط اجتماعی و عاطفی و نیزعلت صرف نظر کردن از دید و بازدیدهای نوروزی‌اش، گفت: صرف دید و بازدید نوروزی و احوال پرسی سالی یک بار، نمی‌تواند به تحکیم روابط عاطفی کمک کند و من به این باور معتقد نیستم و فکر می کنم همه سال باید به دیدار همدیگر برویم. امروزه به علت نوع سبک زندگی و مشغله‌های کاری، آدم ها خیلی از هم دور شده‌اند و دیگر مثل گذشته به هم وابسته نیستند.

وی در تکمیل سخنانش توضیح داد: شاید از وقتی که پدربزرگم را از دست داده‌ام، قضیه دید و بازدید عید برایم کم‌رنگ شده است. چون در گذشته روز اول عید به دیدن پدربزرگم می‌رفتم و حالا جای خالی‌اش را احساس می‌کنم.

بازیگر مجموعه ویدیویی “ویلای من” مطالعه را یکی از گزینه‌های گذران اوقات فراغت در ایام عید دانست و گفت: از آنجایی که معمولاً در ایام تعطیلات عید اتفاقات غیرمترقبه رخ می‌دهد و نمی‌توان در مطالعه تمرکز زیادی داشت، ترجیح می‌دهم کتاب‌هایی را مطالعه کنم که نیازی به تمرکز و زمان طولانی نداشته باشند.

امیرسلیمانی با ذکر این مساله که تماشای تلویزیون را در ایام عید دنبال می‌کند، تاکید کرد: دیگر مثل گذشته به تماشای برنامه‌های سیما نمی‌پردازم. من هم مثل عامه مردم طرفدار برخی بازیگران هستم که در حال حاضر حضور آنها را کمتر در سیما شاهد هستم و این مساله باعث شده که دیگر مثل گذشته به تماشای تلویزیون ننشینم.

 


عکس های جدید کمند امیر سلیمانی


وی دو پیشنهاد نوروزی متناسب با سفر کردن یا نکردن هموطنان ابراز و تصریح کرد: به همه هموطنانی که قصد سفر دارند پیشنهاد می‌کنم به هر شهر یا روستایی که سفر می‌کنند، تنها به دید و بازدید و آداب مربوط به آن مثل تناول تنقلات نوروزی اکتفا نکرده و از بازدید مناطق جذاب و دیدنی آن منطقه غافل نشوند و کسانی هم که در ایام عید به مسافرت نمی‌روند و در شهر خود می‌مانند، به ویژه همشهری‌های تهرانی از هوای تمیز و پاک شهر و آرامش و سکوت آن استفاده کرده و به پیاده‌روی بروند.

امیرسلیمانی در پایان گفتگوی خود برای تمامی هموطنان سالی بی دغدغه را آرزو کرد و گفت: همه ما در هر حوزه‌ای که مشغول به کار هستیم، یا وجود انرژی و زمانی که می‌گذاریم، به علت مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی و شرایط نامطلوب ناشی از آن، نتیجه مطلوب و مورد نظر را از کارمان نمی‌گیریم. به ویژه درحوزه کاری خودم آرزو دارم که امسال، سالی باشد که امکان تولید و ساخت برنامه‌های خوب، بودجه مالی کافی و پخش مناسب کارهای تولیدی باشد.

0 ستاره توسط 0 نفر

دیدگاه خود را بگذارید

کد امنیتی رفرش
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود